ساده س مگ رفتن و از همه چی دل کندن؟

خرید بک لینک

ساده س مگ رفتن و از همه چی دل کندن؟

شنبه نهم بهمن ۱۳۹۵ 1:53

و من دوباره برگشتم ب نوشتن...و ب بلاگفا :))

یه چیزی بکُشین کاشکی جلو پام ^_^

بعد از یه سری امتحانِ طاقت فرسا...و یه سفر قبلِ امتحان آخر ب تهران واسه کنسرت و دوباره برگشتن ب اصفهان و دوباره اومدن ب تهران اصلا فک نمیکردم انقد حوصله م سر بره...چقد جدا آدم عجیبه :/

ب نظر من یه بی فرهنگی ای ک خیلی از جامعه درگیرشن اعصاب خورد کن ترین چیزِ جامعه س...و یه فرهنگِ خوب ک خیلیا دارن دلگرم کننده ترین چیزِ جامعه...

ولی این بی تفاوتیِ ما ب خیلی چیزا داره تاریک میکنه دنیامونو...بخدا سخت نیس اینکه لااقل روزی یه بار ب خودمون بگیم الان توو این موقعیت وظیفه ی من اینه واقعا؟

+ دوس دارم برم پیشِ یه روانشناس...بعد هی اون حرف بزنه...فقط عم اون حرفایی ک من نیاز دارم...

++ از دستِ تو...وای از دستِ تو...

سعید

گاه نوشت های من...

ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 4:27

صفحه بندی