حتی فکرشم نکن تنها بری هرجا بری هستم...
دوشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۵ • 14:53
یکمی حوصله کن...شبای غصه باید رد شه...
لبخندِ تو یعنی آرامش...
کلا این شعر همیشه در مورد زندگیم جواب میده...ینی انگار همیشه منتظریم یه روزایی رد شه ولی نمیشه...هم نگران کننده س هم ناراحت کننده و حتی خنده دار :/
بعد تکلیفِ این روزا چی میشه پس؟؟ینی ممکنه یه روزی عم دلم بخواد برگردم ب این روزا؟؟
+ عاخه هفته اول ک نباید حضور غیاب کنی استاد جان...دگ در این حد فهم و شعور انتظار میره ازت...
++ اگ کنسرت سیامک عباسی تمدید شه من افسرده میشم گفته باشم...این جایی ک من بلیط گرفتم جام خوب نیس خب...فقط گرفتم ک از دستم نرفته باشه... :(
+++ جدی چرا ما سرگرمی عی نداریم؟؟عاخه در این حد عاطل و باطل ک دگ نشد :/ :))
++++ روزای خوبم میاد اگ یکم طاقت بیاری تو...
سعید •
گاه نوشت های من...ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209