تو که عینِ منی عیدِ منی...

خرید بک لینک

تو که عینِ منی عیدِ منی...

جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۶ 1:29

من قبول دارم ک هر آدمی میتونه تغییر کنه و خوب بشه و عالی بشه و حتی فوق العاده بشه و کلی خوب طوریِ دگ :/

ولی خب این حقم ب آدم بدین ک از یکی خوشش نیاد ؛ ک از یکی یه چیزایی دیده باشه ک دگ دوس نداشته باشه توو هیچ قسمتی از عمرش با اون آدم ارتباط داشته باشه...

این اداهای روشنفکری دگ چیه عاخه واقعا :/ خب آدم حقِ انتخاب واسه زندگی خودشم نداره؟

بعدم ن من بدم ن اون طرف ؛ اصا خیلیم خوبیم ولی خب نمیتونیم از نظر اخلاقی با هم جور شیم ؛ سخته واقعا درکش؟

+ درس نخوندن داره میشه یه عذاب وجدانِ گنده...سعید درس بخون تا دگ بیشتر از این گند نزدی :/

++ اینستا عم ک ۱۰ روزه نرفتم...پس دقیقا چیکار میکنم خدا؟یه فیلم نشونم بده ازین چن روز لدفن :))

+++ معجزه کنین با همین دستاتون ؛ معجزه خودِ خودِ خودمونیم :))

++++ آرزو کردم با این فروردین...

هرجا که هستین ؛ ب عشق برگردین...

سعید

گاه نوشت های من...

ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 4:27

صفحه بندی