تو که عینِ منی عیدِ منی...
جمعه یازدهم فروردین ۱۳۹۶ • 1:29
ولی خب این حقم ب آدم بدین ک از یکی خوشش نیاد ؛ ک از یکی یه چیزایی دیده باشه ک دگ دوس نداشته باشه توو هیچ قسمتی از عمرش با اون آدم ارتباط داشته باشه...
این اداهای روشنفکری دگ چیه عاخه واقعا :/ خب آدم حقِ انتخاب واسه زندگی خودشم نداره؟
بعدم ن من بدم ن اون طرف ؛ اصا خیلیم خوبیم ولی خب نمیتونیم از نظر اخلاقی با هم جور شیم ؛ سخته واقعا درکش؟
+ درس نخوندن داره میشه یه عذاب وجدانِ گنده...سعید درس بخون تا دگ بیشتر از این گند نزدی :/
++ اینستا عم ک ۱۰ روزه نرفتم...پس دقیقا چیکار میکنم خدا؟یه فیلم نشونم بده ازین چن روز لدفن :))
+++ معجزه کنین با همین دستاتون ؛ معجزه خودِ خودِ خودمونیم :))
++++ آرزو کردم با این فروردین...
هرجا که هستین ؛ ب عشق برگردین...
سعید •
گاه نوشت های من...ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163