ولی خب آخر همین فراموش کردنه چیه؟از دست دادنِ یکی ک خیلی دوسش داری...و قراره با این فراموش کردنه چیو بدست بیاری؟هیچی...
این جور مواقع یه مشکلی ک دارم اینه ک نمیدونم باید چجوری نگه دارم اون آدمو...حتی خاطراتشو هم نمیتونم نگه دارم...و این خیلی دردناکه گاهی :((
پس خودت نرو لدفن دوس داشتنی ترینِ یه موقعِ زندگیم حتی اگ من بلد نباشم نگه ت دارم :))
+ اینستاگرام فقط پیجِ صابر ابر...چ حال عجیبی داره زندگی این آدم وو حرفاش...
++ یه پرده ک وسط اون همه پرده تکون میخورد و حال ناجورِ اون لحظه ی من...چ خاطره ی مضحکی :/
+++ از دست دادن کار سختی نیس...
از دست رفتن خیلی آسونه...
گاه نوشت های من...ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202