
دستات...آرامشم داد... دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۶ • 3:3 نگران که میشی انگار کل دنیا نگران میشه...انگار یه حالِ ناخوشی میفته به جونِ لحظه هام...انگار نگرانیت میشه نگرانیِ من... پس نگران نباش...بذا من وختی رد میشم نگات کنمُ هیچ استرسی توو چشمات نخونم...بذا وختی کنارمی از هیچ چی نترسم...بذا حالمون فقط واسه خودمون باشه... تو فقط بخند...تو فقط حوصله کن...اگه دنیا نخندید بهمون، اگه خوشحالیامون نشد قدِّ...
ادامه مطلب